Axtar

Crux GenAI ilə işləyən biznes kəşfiyyatı alətləri yaradır

post-title

GenAI bu gün ən maraqlı texnologiyalardan biri ola bilər. Lakin bu, həm də ən sürətli hərəkət edənlərdən biridir - onu tətbiq etmək istəyən müəssisələr üçün problem yaradır. Hər bir yeni GenAI innovasiyası ilə şirkətlər yalnız tendensiyalardan xəbərdar olmaqdan deyil, həm də dəqiqlik, uyğunluq və təhlükəsizlik görünüşünü qoruyarkən nəyin işlədiyini təsdiqləməkdən narahat olmalıdırlar.

GenAI alətlərini müəssisə ehtiyaclarına uyğunlaşdıran bütün startaplar qrupu var. Məsələn, Arcee bizneslərə GenAI modellərini təhlükəsiz şəkildə öyrətmək, müqayisə etmək və idarə etmək üçün həllər yaradır və Intel spin-out olan Articul8 AI, alqoritmlə işləyən müəssisə proqram təminatı qurur.

İndi başqa bir başlanğıc heyətə qoşulur.

Himank Jain, Atharva Padhye və Prabhat Singh OpenAI-nin ChatGPT xətti boyunca sadə dildə biznes məlumatları ilə bağlı suallara cavab verən AI modellərini yaradan Crux-un həmtəsisçiləridir. Padhye bunu belə izah edir:

"Sadə bir təbii dil əmri ilə rəhbərlər parmaklarınızın ucunda istənilən hesabat, fikir, kök səbəb təhlili və ya proqnozu əldə edə bilərlər" dedi e-poçt vasitəsilə. “Məsələn, HubSpot-dan istifadə edən marketoloqlar “Niyə mənim yeni istifadəçilər üçün e-poçt kampaniyalarım aşağı dönüşüm əldə edir?” kimi bir sual verə bilər.

Jain, Padhye və Singh-in platformanın hazırkı formasına çatmazdan əvvəl təxminən 15 dəfə çevirdiyi Crux, sxemi, verilənlər bazalarının strukturunu AI modellərinin başa düşə biləcəyi "semantik təbəqəyə" çevirir. Bundan əlavə, Crux müştərilərə sual-cavab modellərini biznes kəşfiyyatı ehtiyaclarına, şərtlərinə və siyasətlərinə uyğunlaşdırmağa imkan verir və beləliklə, Padhye-ə görə nəticələrin keyfiyyətini yaxşılaşdırır.

Crux

Crux
Müəssisə yönümlü GenAI modellərini və alətlərini qurmaq, fərdiləşdirmək və yerləşdirmək üçün Crux platforması. Şəkil krediti: Crux


Crux, bu hissələri xüsusi, məqsədyönlü şəkildə qurulmuş modellər arasında paylayaraq, istifadəçilər tərəfindən verilən ayrı-ayrı hissələrin suallarına bölünən çox modelli çərçivədən istifadə edir. Məsələn, Padhye-nin "aydınlaşdırma agenti" adlandırdığı bir model istifadəçinin niyyətinə çatmaq üçün əlavə suallar verir.

Padhye deyir ki, Crux yerində yerləşdirilib və modelləri öyrətmək üçün müştəri məlumatlarından istifadə etmir.

"Crux, müəssisələr üçün süni intellektlə işləyən qərar qəbuletmə mühərrikini işə salmağı hədəfləyir" dedi Padhye. "Crux, daha sürətli iterasiya edərək və analitik yığını qərar qəbuletmə yığını kimi yenidən düşünərək, mövcud biznes kəşfiyyatı alətlərinə meydan oxuyur."

Crux abunəlikləri satmaqla, həmçinin şirkətin yerləşdirilməsinin növündən və ölçüsündən asılı olan quraşdırma və texniki xidmət haqlarını ödəməklə pul qazanır. Gəlirli bir model olduğu sübut edilmişdir; Padhye iddia edir ki, Crux-un illik təkrarlanan gəliri dörd şirkətdən ibarət müştəri bazası ilə dörd ayda 240.000 dollara çatıb.

Crux, ilin sonuna qədər təqribən 20 nəfərə çatmaq üçün yaxın gələcək üçün kiçik qalmağı hədəfləyir. Lakin bu yaxınlarda Emergent Ventures, Y Combinator və bir sıra mələk dəstəkçilərindən topladığı 2,6 milyon dollar kapitalı ilə Crux, yeni korporativ müştərilərin əldə edilməsinə diqqət yetirərək, "yuxarı bazarı" genişləndirməyi planlaşdırdığını söylədi.

E-poçt vasitəsilə Emergent Ventures 'Anupam Rastogi əlavə edildi:

“BI və məlumat analitikası... böyük dil modelləri və qabaqcıl AI tərəfindən idarə olunan böyük transformasiyanın astanasındadır. Bu sektor növbəti onillikdə eksponensial artıma hazırlaşır, statik tablosundan və əl hesabatından real vaxt rejimində, dəqiq və tələb oluna bilən zəkaya keçid edir. Crux bu məkanda müştərilərinə artan gəlirləri sürətlə artırmağa kömək edən və artıq əhəmiyyətli müştəri marağını cəlb edən yeni məhsul hazırlayıb.”

  • Paylaş: